Hmmm, mmmmm

Jag kände att det var dags för en musikvideo igen.




Detta, mina vänner, är Ben Folds Five med The Luckies. En superfin låt som inte är särskilt avancerad, utan mer mysig och trevlig att lyssna på. Det är sånt här jag skulle kunna tänka mig att mitt band skulle göra.

Det skulle vara fasligt mysigt.

Övrigt så har jag skrivit in mig i arbetsförmedlningens databas idag, och imorgon ska jag springa dit och höra om jag verkligen behöver det. Jag fick höra något om bidrag, och om jobb, men det känns så onödigt att skriva in sig om man inte ska jobba förrän om ett par år, om man räknar bort ströjobb som Willys eller på någont café...

Aja, jag får väl reda på det imorgon...

Imorgon ska jag även ta en liten simtur, och rekognisera i min garderob för att se vad jag ska ha med mig till Vallen.

..... Damnit, jag är supertrött! Och klockan är bara 8, det är sanslöst.
Det blir nog sängen om en timme.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0