Evil thing

Where do I start, where do I even begin?
Melodyclub - Evil thing!

Supertrevlig låt.

Tyvärr ville inte youtube med så ni får njuta av Boys in the Girlsroom istället.

Den är inte lika bra som Evil thing, men den är ganska bra iallafall...

Sundsvall var iallafall sjukt härligt. Ett superfint väder, trevligt sällskap och en konstant sysselsättning var receptet på denna fullkomligt fantastiska fyra-dagars-period. Parcour, film och puzzel var delkomponenter i våran sysselsättning, och fungerade utmärkt tillsammans!

Det var seriöst superhärligt att åka bort ett tag.
Ibland så vill man bara göra någonting nytt, om ni förstår vad jag menar? Trots att man skulle kunna göra precis samma saker hemma så är det liksom omgivningen som spelar roll. Man kan liksom släppa allt och släppa loss.

Ni förstår kanske att en del spänningar släppte.

Nästa vecka verkar det peka på tältning.
Nu till helgen ska jag till Gagneff, och förhoppningsvis är mitt rum färdigt att slänga in grejer i på fredag.
jag ska försöka ta mig till Arbetsförmedlingen på onsdag, och visa min balklänning för grannen i samma veva.

Nu måste jag springa iväg och spackla!

Vi hörs! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0