Mmmmmm NAJS!

Jag mår bra.

Jag chillade hela förmiddagen, klockan fem lekte jag med Twins och så småning om även Fr.Fröjd.

Vi åkte och satte oss på en filt i Heugbou, och myste i den obefintliga solen.

klockan 7 bestämde vi oss spontant för att åka till Kgården för att fråga Xet om vi kan tälta i nästa vecka, vilket han givetvis gick med på!

Klockan 8 var jag på väg hem för att njuta av en kulinarisk måltid bestående av helstokt kyckling, ris och currysås (vilket såklart var i det godaste lagret, min far är en mästerkock!) serverat tillsammans med en melonsallad.

Senare ikväll kommer en kompis till min far, och så snart han kommer ut ska jag göra mig iordning för att se på film hos en brud som jag aldrig ens har sett förrut.


Which will be interesting. Tydligen tre blodiner-brudar!

Kan inte slå fel.

Tjao people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0