jäkla grej!

Damnit.

Det måste ha varit en bugg i mitt sibelius hemma.

Sekunden jag sparade en fil i midi-format, och spelade upp den i WMP så DOG mitt syntprogram i datorn. plötsligt så hör jag inte vad jag skriver!!!=¤(/"#)RJf

Jag startar om filen = Inget ljud
Startar om programmet = Inget ljud (dock hör man introlåten!!??)
Startar om datorn = Inget ljud

Lena blev väldigt ledsen...

Nu sitter hon i en smärre deppresion och funderar hur hon ska överleva sitt fortsatta liv...
Hon ska nog rådfråga en bror, som gav henne ett synthprogram för ett tag sedan... men Lena vet inte hur hon installerar det.

Lena är inte teknisk...


Aja, jag vet inte riktisgt hur min fortsatta dag kommer se ut, men alltid händer det någonting.
Far fixar min garderobstakspanel.


Nu ropar han!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Neeeej, vad jobbigt! :(

Det är värsta som kan hända när man ha fixat något så funkar det inte. >.<

Hoppas det bli bättre snart! <33

2009-07-15 @ 15:56:39
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0