Ett random inlägg för en random dag

Jag har haft ett sånt sjukt skönt lov hittills. Ärligt!
Allting har liksom svävat på, och den enda dag som inte funkade för min del var de 2 veckorna direkt efter studenten. Tredje vecka for jag iväg till Vallen, veckan efter det var precis lagom upptagande att det var super, och ja... nästa vecka tror jag också kan bli superbra!

Troligen får jag svar ifrån högskolan då, eller veckan efter.
Får reda på om jag kan åka till Vallen eller om jag ska göra mig bekväm i viken. Det senare alternativet tycker inte jag är det trevligaste, men samtidig så har jag fått väldit sköna vänner här borta som jag kommer sakna en massa.

My homies.


Den delen av att flytta hemifrån har inte riktigt slagit mig förut.
Jag kommer inte flytta hemifrån. Jag kommer att flytta bort också.
Alla mina kompisar bor en halvtimmes bussresa bort, som mest.
i och för sig så är det inte riktigt någon som bor bakom husknuten heller, men det finns alltid någon som man kan leka med, eller prata med.

Jag hoppas på att det är ett misstag bara andra gör.
Misstaget att släppa sina gamla kompisar i och med att avståndet växer.

Jag vill för allt i världen inte tappa mina nuvarande vänner.

Jagär tacksam för den tid som jag har spenderat med er, och håller tummarna för att den blir längre!


Kaninkusina bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0