SpontanTisdag

Idag spenderar jag natten i förorten Blodstenen, Uppsala.

Prolog: Jag spenderade 3 timmar på eftermiddagen med Mr Jo, och sedan bestämde sig jag och Edvin att träffas en sekund, eftersom han var i stan och inte hade något bättre för sig.

Det slutade med att jag följde med Edvin hem till honom och Lina (vilken jag inte har sett på två år) i Uppsala!

Nu är jag här och ser på Rosa Pantern (vi skulle ha sett på The Bucket list men den funkade inte) och njuter av mitt rumssällskap (som klådde mig på schack, utan att fuska).

Vi (läs: jag) har ätit godis och ätit ostmackor.

I'll be back tomorrow with more news from Världen Utanfööör.

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Viktor

The bucket list xD :D ^^

Den gillar jag^^

2009-01-07 @ 20:27:35
Postat av: Lena

Jag vill se den :D :D :D :D Men jag ska se på Jumper och Dålig uppfostran innan jag kastar in mig i någon vidare filmkväll. Jag måste se dom innan jga måste lämna tillbaka dom :( :D

2009-01-08 @ 19:25:46
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0