sömnproblem igen

Jag hade problem att sova igårkväll. Jag låg i en timme och tänkte, och låtsades om att det inte knarrade i taket på mitt rum, och önskade att jag hade min rubikkub i handen.
Jag har insett att den funkar asbra som sömnmedel, rubixkubar. Om man fokuserar på hur man ska lösa den där kuben så kan man inte ligga och hålla sig vaken med sina tankar. Verkligen effektivt!
Men, ved och brasa, min rubixkub låg kvar i bilen där jag hade gömt den i lördags.

Och sen drömde jag en mardröm.
Jag inbillade mig när jag var liten att man blev av med såna när man blev äldre, men det har upprepade gånger blivit ett felkonstaterande. Jag vaknade iallafall tså småning om, men paniken sitter liksom kvar.

Jag hade en period för ett tag sedan då jag drömde mardrömmar konstant i typ en och en halv vecka, varje natt. Detta resulterade självklart i att man inte ville gå och lägga sig, men så småning fick man ändå ta och göra det (runt tre) och sen drömde man mardrömmar hela natten.
Jag var inte särskilt pigg den veckan.
Har jag för mig... jag kommer inte ihåg riktigt.

Jag har en förmåga att låta bli att komma ihåg sånt som inte är värt att komma ihåg.

Här är en till låt från Colin Hay, Waiting för my real life to begin, medan jag springer och borstar tänderna.
Så hörs vi så småning om.





Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0