Musiktajm

Jag kan förstå om ni tycker att det är tråkigt när jag lägger upp musikklipp här. Jag förväntar mig inte att ni lyssnar på dom heller, men jag skulle föredra det, eftersom det är så fint. Man hittar ny och fin musik överallt, och kanske hittar ni en självfrände i någon utav dessa låtar.
Det skulle göra mig glad.
Om jag fick reda på jag hade gett ett lyckligt ögonblick till någon.
Tre minuter musik, tre minuter med toner och melodi.

Men som sagt, jag lägger ut bra musik här så att jag skulle kunna komma tillbaka och lyssna på musik jag har glömt, och artister som fallit i mörker.

Mitt nästa musiktips är Anna Ternheim (igen) men denna gång med låten Tribute to Linn.



Farväl!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Men jag tycker att dom musik du har lagt upp är fiiiiiiiiiina! Väldigt fina, frugan! Min fantasi börja komma igång då och då kan jag rita, photoshopa, ta massa bilder. Eller ja iaf får massa idéer. ^^

2009-01-03 @ 11:36:42
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: Lena

Åwwwww, tack min fru! Det känns bra att veta att den smärre publik jag har inte hatar mig för det som jag tillskriver dom här :D Tack så mycket!

2009-01-05 @ 23:54:35
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0