fuju-jojo

Dagen nalkas sitt slut.

Det händer varje kväll, varje dag, varje år.

Efter att ha fått ett trevligt samtal från mr En-vind, så lyckades jag ta mig igenom ett helt ämne från religionen! *applåder* Tackar, tackar, autografkön slutar bakom hörnet.
Ett ämne av religionsuppgiften visade sig uppta nästan ett helt A4 i word, och ja, jag kan nästan säga att jag är tätt nöjd. Nu har jag bara 6 ämnen kvar... yeah! Jag tar dom imorgon.

Matteprov imorgon(också)! Vilket också innebär att jag har en timme att påminna mig om vad förra kapitlet handlade om, och att jag sen måste hoppa i säng så jag inte DÖR under lektionen. Detta skulle ju onekligen vara mycket olyckligt... Men jag skulle få det överståkat i vilket fall, så jag klagar inte. Happy face.

Aja, vi får höras! En dag i taget!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0