forOnceHappyInlägg!

Nu tänkte jag bryta min blogg-trend genom att komma med ett, på senaste tiden, sällan använt uttryck!

"JAG MÅR BRA"

Jag sitter här, fullt påklädd trots dagens ovärksamhet, och känner mig jättelätt om sinne och kropp!
Och det känns mega-skönt!

Hade det varit lite ljusare, lite varmare och med lite sällskap så skulle jag lätt kunna dra ut och springa.. en mil! I Storvik!!
Detta, mina vänner, är inte ett lätt konstaterande att göra, ty som vi alla vet så går alla vägar i storvik uppåt oavsett åt vilket håll man springer. Så ja, jag mår sjukt bra!

Imorgon ska jag till Gävle och träffa Mr Jo, som jag inte har sett sen före jul, och jag hoppas på att kunna övertyga honom att äta sushi med mig! Jag har blivit helt galen i en relativt oupptäckt sushi-bar alldeles bredvid McDo, och känner att en tallrik sushi är lite mer soft än en bricka hamburgare till ungefär samma pris (något dyrare).

Jag har under dagen njutit med mina ögon över en film som heter The Happening, och den var bra. Faktiskt! En the-end-of-the-world-film som förvandlade ens ögon till tefat, och i stil med Barnhemmet så satt man och bara väntade på att allt otäckt i världen skulle hända, igenom hela filmen! (Detta är ett stort plus i vilken film som helst! Filmer som kan få en att vänta på det häfftiga utan att det blir tråkigt :)

Men nu ska jag dra mig vidare genom huset för att njuta min skönhetssömn (det är vid den här tidpunkten ni ska säga åt mig att jag inte behöver den alt. att den inte skulle hjälpa :) så god natt mina vänner!

(Not. att jag inte har lagt till någon musikvideo! En stor bedrift, enligt mig själv!)

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Lenis är glad :D :D Wiih! ^^

2009-01-06 @ 10:58:10
Postat av: Pamela

SV: hoho, klart jag lyssnade på de ;P

Den var uuuuundeeerbaaaaaar!!!!!!!!!! <3<3<3 :D

2009-01-06 @ 17:16:50
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: Karin

Någon sådan behöver ju inte du Lena, alt. att den inte skulle hjälpa!

2009-01-06 @ 22:09:10
URL: http://kakansliv.blogg.se/
Postat av: Lena

Viktor: Ja, I'm happy :D Hope you are too!



Pamela: Det gjorde mig happy också <3 Jag tycker verkligen den är megafin :D



Karin: Åh Karin, du vet verkligen alltid vad du ska säga <3 XD

2009-01-07 @ 02:15:32
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0