fÄrdIg

Lena är så himla häppie just nu

för hon är äntligen klar med samhällsuppgiften som hon har suttit med och stressat ihop de senaste tre timmarna, ochi nte har en aning om hur mycket som hon har gissat och hittat på och hur mycket som faktiskt stämmer.

För hon är så till tusan trött att hon knappt kommer ihåg vad det handlade om.

Ensemble imorgon, veckans skönaste lektion.

Bara 2-3 veckor till vår slutkonsert , den 18de på drömmis. Gratis inträde tror jag, men det brukar vara en liten frivillig summa man kan skänka om man vill att vi ska få lite fika eller något efteråt. Det uppskattas!

Och balen kostar 500 kronor!

OCH JAG SKA GÅ OCH LÄGGA MIG OCH SOVA SÅ SKÖNT FÖR MINA SAMHÄLL- OCH RELIGIONSUPPGIFTER ÄR FÄRDIGA!!!!!!!!!!!!!!
Det förtjänade 14 utropstecken!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0