dagen är ära.

Igårkväll så drog jag över till Martz för att spendera resten av natten där. Lite för att jag ville promenera och för att han bor på ett passande avstånd ifrån mig, och lite för att det var ett tag sedan vi sågs.
Vi kollade på fullmånen (vi la oss tillochmed i snön), tittade när Jonmaster och Fredde spelade WOW. Jag förstod inte särskilt mycket av vad som försegick där, men resten av sällskapet verkade ha koll iallafall.

Fredde(?) hade införskaffat animefilmer för hela slanten och runt två så slängde vi oss ner framför skärmen för att se på Spirited away. Martz var trött och la sig efter halva filmen, medan jag och Fredde var lite mindre trötta och såg klart på på den innan även vi gick och la oss. klockan var runt 4 när mina ögonlock slöt sig för natten.

När vi sedan vaknade nästa morgon följde jag med Mr.M till Jerniz och sedan drog jag hem. Dock, väl på vägen hem insåg jag att jag faktiskt inte såg Dålig uppfostran igår, och knåpar ihop ett sms och frågar densamme om han ville se på den med mig.
Och nu är han på väg hit.

Det är soft.

Dagens låt: Jag är en Vampyr - Markus Krunegård (sångaren i bandet Laakso, har jag för mig)



Lite weird när sången ligger bakom bastrumman... men lyriken är så fint uppbyggd.


Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0