Balen

Nu har jag bestämt mig.

Jag ska gå på balen.

Jag har tvekat ang detta väldigt länge, både pga av att jag inte har vetat vem jag ska gå med, och att jag inte har vetat om det skulle vara värt pengarna.

Men nu har jag bestämt mig
som sagt

och skälen till att jag bestämde mig var för att jag har lovat att bära min brors halsband på balen, vilket innebär att måste jag gå på balen, för att jag insåg att ens sällskap inte behöver vara någon man är tillsammans med och att man kan gå med flera!

Sen insåg jag att det är ungefär samma grej som med studentmössan. Fullständigt onödig egentligen, men det är någonting jag gör för att visa hur mycket jag älskat att gå på gymnasiet.

Men jag ska inte ha en partner med mig!
Jag ska ha sällskap!

Det känns sjukt skönt att ha bestämt sig.


Farväl!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra gjort :) Vad kostar eran bal? Våran ska kosta 500-600 kr

2009-01-29 @ 15:02:44
URL: http://kakansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0