Wiskas in the mjawr

Jag och far har helt nyligen tittat klart på ännu en numb3rs-CD (dvs ännu 2h och 40 minuter framför tv:n), men denna gång kunde jag njuta av det tillsammans med ungefär 3 cl rom. M-m-m säger jag! Det måste vara något av det godast som finns. . . När man väl kommer förbi att man bränner tungan av sig så är det sjukt gott, och jag kan knappt vänta till jag har införskaffat en flaska coke on the topp, liksom.

Min schema för resten av veckan blev något spoilerat, insåg jag sent igårnatt. På fredag blir det inget party utomstans, utan min kära fader firar sin födelsedag och jag känner att jag inte skulle kunna avstå denna chans att försäkra mig om att detta blir en lyckad dag för min ömma far.

nu måste jag springa i säng (=stänga av datorn) för annars kommer denamme att få hjärtsnörp.


Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0