uhdsfövsdvhf

Ja, mina vänner!

Samhälls-hemtentan är mitt plågospöke just nu, och försöker verkligen döda mig så mycket det går.

Arbetet ska vara inlämnat i word, och mailat till min lärare imorgon (senast klockan 23.59), efter två och ett halvt dygn att skriva det.
Grejen är att jag hade matteprov idag, och pluggade till det igår. Där rök ett dygn.
Alltså har jag bara 1 och ett halvt dygn kvar.
Och jag måste alltid anteckna stödord för hand innan jag skriver i word, så att jag får en struktur på allt. Vilket innebär att jag i princip måste skriva det två gånger, en gång för kort för hand och färdigtuttänkt i huvudet, och sedan skriva långt i word efter det.
Alltså, ett och ett halvt dygn att skriva en uppgift, som jag, för att kunna förstå vad jag skriver om, måste anteckna om först en gång, och fundera ut vad jag menar...

Det kanske alla gör, men jag tycker helt enkelt bara inte att tiden kommer räcka...
Drabbades, om jag ska vara ärlig, av lite panikångest över att jag var så fruktansvärt otaggad på att skriva den här uppgiften men ändå visste att om jag inte skriver den nu så kommer jag att måsta göra om allting igen senare...

Så handla balklänningstyg får vänta till nästa vecka... SUCK.

Livet tuggar mig lite i maggropen just nu, i detta ögonblick... Men, det kommer en dag imorgon också (hoppas jag!)

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0