saks&fån

Jag skulle spela saxofon på Same old son and dance var det tänkt, men jag insåg nyss att jag skulle måsta spela i Db, tonarten med näst flest b-förtecken av alla... Så jag tror att jag hoppar det för jag kommer aldrig kunna göra ett bra solo på en sån tonart. Jag är helt enkelt inte tillräckligt duktig, och kommer inte hinna bli det på två veckor heller... Detta är ett nedslag för min del, eftersom jag knappt har fått använda min kära saxofon till annat än lektioner, och det är väldigt trist.

Imorgon slutar jag tidigt och ska göra allting som jag inte redan har gjort under veckan:
Göra en synundersökning
Köpa paket
Ge klänning till Maria K
Ta ID-kort
Fixa ID
Fixa internetbank
(hur har jag kunnat leva utan det så länge? jag vet det knappt själv)
Ev. boka tid till handledarkurs.


Jag konstaterade igår att jag inte kommer kunna spara mina 500 kronor den här månaden... Enbart 200 tappra kronor kommer att insättas på mitt sparkonto denna månad, men jag tror ändå att de kommer att trivas med de redan inneboende.

I nästa vecka vankas anmälan till bal, och balklänningstygs-inköp (eller åtminstonde lite look-out för det) och även Hello Saferide på Spegeln i Gefle.
Taggad till tusen på alltihop!

Och herre gud, Lena planerar att gå och lägga sig NU! Det är inte sant! Det är helt otroligt! Jag tror att.. jag tror att... Ja, jag ser grisar flyga utanför fönstret!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0