pågående genomgående genomgång på gång!

Förbandet till Hello Saferide var ett jättefint band wid namn Two White Horses, som spelade enkel musik med asfina stämmor ( = Lena är häppie). Själva Saferide var inte lika bra som jag trodde att de skulle vara, ljudteknikern var lite halvtaskig och mixade ljudet lite underligt... men det kanske skulle bara lite halvweird, vad vet jag!

På bussen på vägen till el konserto mötte jag en underlig figur vid kallad Twins, och vi kom på den eminenta mening som jag tyckte passade så bra som rubrik idag. Han skulle på party, och jag skulle på party-konsert.

Jag är väldigt glad! Även fast det självklart alltid finns någonting som trycker innuti bröstkorgen, mänsklighetens förbannelse, så känns det inte. Jag är så pass glad, rent allmänt, att det inte märks eller känns. . . Det enda som känns lite underligt nu är det nu är läppbalsam:et jag införskaffade på willys för 28,90 och som bokstavligen bränner på läpparna, och den ovana smaken av kyckling och spenat (en ingrediensblandning som jag inte har träffat på förut) i munnen.

Jag är taggad på balen. Jag är taggad på slutkonsert (18 februari, klockan 19, Drömfabriken). Jag är taggad på studenten. Jag är taggad på att flytta till Sundsvall (med undantag att det innebär att jag måste skiljas från min kärlek). Jag är sjukt taggad på ANNA TERNHEIM!

Jag är så sjukt taggad att jag ska ta och plugga lite matte, kanske ta en tupplur (två timmars sömn under natten är inget opptimalt), sova en stund, studera drömmar, blunda för världen... Jag kanske hittar på någonting mer kul också, som typ kanske öva på att kompa med plektrum (ett mysterium som inte ännu har blivit upplyst för mig), men jag börjar med det där! Kanske ett one piece avsnitt?


Farväl!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Visst ägde den meningen va? XD Jag känner mig stolt som var en del av den duo som åstakom något magnifikt som den! :)

2009-02-16 @ 21:22:01
Postat av: Anonym

Den var genialisk! Den var som ett spöregn i öknen :D

2009-02-17 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0