konsert och heroes.

Onsdagens slutkonsert ägde! det var så sjukt fint, och trots att jag inte gjorde en märkbart överväldigande insatts så hade jag stört kul hela kvällen! Både tvåor och treor var heltaggade, och mor, far, niklas och martin kom och njöt ögonen på oss där vi underhöll med sång och musiserande.
Jag lyckades faktiskt sätta stämman på Rush of blood to the head, vilket överraskade mig något eftersom jag satte den för första gången repet innan ungefär! Jag blev impad av mig själv!

Efter denna underbara konsert hamnade jag så småning om hemma hos Martin (efter en snabbis förbi bowlinghallen, tack för skjussen Billner(s mamma)!!)  i soffan med mjölk, bullar och choklad = <3 .

Dagen efter sjukanmälde jag mig, och spenderade dagen med att se på heroes (tredje säsongen) och tyckte att livet var sjukt mysigt. Halv fem befann jag mig dock i replokalen, och diskuterade lite band-konstateranden, men började gå hemmåt redan runt 6 för att jag var så sjukt trött, och ingen annan var särskilt överdrivet taggad på att repa heller.

Jag drog till pappa, och nu sitter jag här. Tragiskt nog så har jag sett klart på alla One piece avsnitt som finns online, men jag har ändå lovat mig själv att försök titta lite på Bleach istället. Har hört att det ska vara helt okej!

Vi får se vad som händer restan av natten.

Faväl!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ja, det var en riktigt trevlig konsertkväll :)

2009-02-20 @ 20:42:41
URL: http://onesecondexplained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0