Hej hej på dig min bror

Allting är så sjukt skönt.
Jag sitter på ArrKo och plankar tribute to Linn (Anna Ternheim ofc) och underhåller mig fram till dess att jag ska springa hemåt.

Alla arbeten är klara utom svenskan (som jag kan göra lite senare), och jag behöver inte känna någon stress inför någonting i heeela världen!

Spenderade hela fredagen mellan halv fyra och två på natten med att titta på one piece ( minus ett tvåtimmars fån-samtal med Martz) och hela den var alltså helschysst.

Jag öppnade mina ögon runt tolv dagen efter och insåg en timme senare att jag skulle till Gävle för att lyssna på Kammarkören som skulle framföra ett av mina körarr och ge mig lite feed-back på hur den fungerar. Eftersom jag ändå skulle till gävle så kom jag på den brillianta idéen att KAX bor ju i gävle! Jag spenderade resten av dagen i hennes sällskap, då hon först följde med mig till katolska kyrkan och lyssnade på kören, sen fick jag följa med och spela in lite imp.music och sedan hängde jag med henne på Old Saints. Martz hörde av sig senare under kvällen och även han henkade på till el pubbo (och tvingade i mig en shot ffs) och förgyllde kvällen för oss alla. OCH DÅ MENAR JAG INTE PÅ SAMMA SÄTT SOM KILLEN I RAGGARBILEN GJORDE NÄR HAN MOONADE FÖR RAGGARBILEN BAKOM!!!
Han cheatade även med sig hem till mig mot kvällningen, och vi kom fram till att om vi skulle gifta oss så skulle han få byta efternamn för min namnkombination skulle låta mycket mer weird än hans. Vi träffade Johan på bussen och fick därmed sällskap ända till slutstationen.  Väl framme fick Martz sedan nöjet att få träffa min vandrande pinne än en gång (den lever fortfarande).

Dagen efter drog han hem till Fredde och jag hem till pappa och förtärde en semla.
Det var softigt.
Efter det såg vi (jag och far) 2 timmar och fyrtio minuter Numb3rs (världens coolaste kriminalserie).

Sedan väntade en ännu en natt.

Och nu sitter jag här i skolan med Tribute to Linn och System of a Down.

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur lät kören då? Vill ju veta :)

2009-02-03 @ 11:10:21
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Lena

Det lät helt okej, men jag måste fundera på hur jag vill lägga upp den och sätta en text på den. . . Men det låter, som sagt, helt okej :D

2009-02-03 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0