happie horse

Äntligen är jag klar med det där förbannade samhällskunskaps-provet. 3 sidor, och lika många timmar senare, liksom. Min mamma kom med den brillianta idéen att göra textstorleken en storlek större, så jag ligger numera på smickrande 4 sidor.

Juice spelade ännu mer på idéen och tänkte radavstånd 4,5, men jag hade tyvärr redan hade hunnit skicka iväg det då... men det hade varit sjukt kul att se hennes min när hon öppnade det dokumentet!


Jag ska försöka packa lite och sedan ska jag slänga mina fossingar på en buss in till sandviken och träffa gissa-vem. Jag är sjukt taggad på Hello Saferide imorgon, och hoppas att allt blir underbart (som det självklart blir).

Jag återkommer med vidare kommentarer om konserten när jag fastnar vid en dator nästa gång!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0