Aaaaah, sovmorgon.

Jag vaknade imorse... KLOCKAN 10.50!

Sovmorgon till klockan 13.00.
Det var rätt soft, måste jag säga. Men jag tvivlar på att jag kommer kunna somna i god tid ikväll, men det var lätt värt det. Det är så himla svårt att komma upp på morgonen när man är hos pappa. Jag vet inte riktigt varför men det kanske har någonting att göra med att fönsret sitter på fel sida... det blir kanske inte lika ljus på morgonen som det blir hos mamma... Jag vet inte, men det är ett konstaterat faktum att jag har svårare att komma upp på morgonen hos pappa.

Jag kan exempelvis kliva upp 20 minuter innan bussen går hos mamma (och komma i tid) emedan jag hos pappa kan kliva upp en timme innan jag måste gå från hemmet, och ändå lyckas komma tio minuter sent till första lektionen. Allting tar på något vis tre gånger så lång tid...
Detta kan ju iofs bero på att det är så sjukt nära till skolan från min kära far.

Frågan kvarstår och likaså gör mystriet.


Det är party hela helgen planerat för mig, otippat nog.

Det sker en drastisk förändring när man hamnar över 18-gränsen.
Plötsligt så är man på krogen varje kväll.
Detta, mina vänner, var ett senario jag inte hade sett framför  mig, och min stackars plånbok ser rätt död ut i slutet av varje månad, eftersom jag glömmer att räkna med pub-besök i den månatliga budgeten. Epic failure enligt vissa kanske, men jag kan iallafall med det argumentet avhålla mig alla anklagerser om en eventuell alkoholism! Detta är alltså ingen nackdel i mina ögon.

Nu ska ni få njuta av mitt nyupptäckta band System of a Down (med det inte sagt att det är ett nytt band, utan det är bara jag som äntligen börjar lyssna på dom) som framför låter Deer Dance (deer-låten alltså).






Farväl!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Mohahaha, i know hun! ;P

I know everything heter <33

2009-02-03 @ 22:39:52
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0