Kladdkakans dag

Jag sov till 3 idag.

Fråga mig inte hur jag lyckades med det, jag har faktiskt ingen aning.
Jag vaknade flera gånger, och tänkte att: Nu ska jag nog kliva upp!... eller... bara fem minuter till... Zzzzzz.

Något sånt, gissar jag.

För det mesta brukar jag klara mig på nio timmars sömn, per automatik.
Efter nio timmar kliver jag upp kontent.
Inatt sov jag 11 timmar, och drömde större delen av de timmarna känns det som... HELSKUMT.

Idag är det i varje fall Kladdkakans Dag, en sk påhittad dag som jag faktiskt kan stå ut med.
Efter min dusch väntar det alltså tålmodigt en kladdkaka på att bakas och ätas!
Jag gör nog en av världens godaste kladdkakor, for a fact.

Vad ska jag göra sen?
Spela PS3, tror jag.
Finns väl inget mer att göra i den här världen.
Snövärlden.

Den gör mig mest deprimerad bara.



Tis: Kladdkakans Dag
Ons: -
Tors: film eller ev konsert med Miss J
Fre: Sundsvall, sista dagen att springa till AF
Lör: Viken
Sön: Filmkväll (far har köpt ett PS3, så nu kan man faktiskt se på film hos mig!)

Mån: Stockholm
Tid: Stockholm
Ons: Viken
Tors: "Julafton"
Fre: Utgång
Lör: ev. foto med Frugan
Sön: ev. foto med Frugan

 

Keep me distracted, in order to keep me focused.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0