It's a long time no seen

Jag började lyssna på Daughtry för ett par veckor sedan, och kände nu ett sug att återuppta detta.
Här förljer då ett exempel på en Daughtry-låt.

You don't belong


Fantastiskt härlig låt.


Övrigt från detta, vad har då förfarit den senaste veckan?

Jag firade jul utan några större missöden.
Julaftonen spenderades i pappas logi med julbak, julklappslek och ett otraditionellt julbord (how I like it) med bl.a. kalkon och en rödkolssallad.
På julklappsleken lyckades jag roffa åt mig en tröja, ett koppset och ett spotify premium!
Sen överraskades jag av min äldsta syster och fick hennes gamla pianoböcker på det hela! HÄRLIGT! Så nu har jag Alla Turca i Noter och inte bara i minnet, vilket förenklas inlärningen en smula! NAJS!

Juldagen spenderades hos mor, och vi spenderade en stor del av tiden där med att dekorera pepparkakor och sen förtära ett mer traditionsenlilgt julbord. Vi systrar fick sedan var sin chokladask, och varsitt korsstyngsset med en passande slagdänga vardera!
På mitt stod det: Sex, hugs and rock'n roll!
Jag antar att min ömma moder tyckte att det passade in på mig... erhm.... HAHA!
På kvällen drog jag till Gävle, och passande nog dog min mobil på bussen in...
Och Rockbaren var ungefär lika död som min mobil visade det sig. Om tar bort hela "mitt" gäng som var där så var det typ tre prs där, inget riktigt drag precis.
Fast jag hade rätt trevligt ändå, ska jag erkänna!
Jag spenderade natten med Kax, och tog tiobussen hem igen.

Något annat som är värt att säga?

Pappa har köpt ett PS3, och hittills har vi införskaffat sju spel till detta.
Jag har provat på 3 utav dessa, men jag jobbar på det!

Igår var jag över till Darth Vader och hängde. Det var meningen att jag skulle hem i tid till min storasysters hemkomst, men det visade sig sen att hon skulle komma en dag sent (idag) istället, varpå jag tänkte smyga över till Steel och hälsa på några polare som hängde där... Men steel hade stängt tidigt, himla tråkbollsställe! Så jag gick hem och gick och la mig... och somnade rätt tidigt faktiskt, HÄRLIGT!
Ikväll ska jag till El Tomase och se på film.
Imorgon ska jag till Gävle och gå på bio, AVATAR! Taggar tilll tusen, har hört att den ska vara amazing!

Men jag tror att det var allt.


Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0