Hejsan världen!

Jag hörde den här på am 89,9 idag imorse när jag klev upp, och herre min bokmal den är ju fantastisk!!! Lite härligt jazzig och popig, så som alla trevliga låtar ska vara.
Jag gick tillochmed så långt att jag skrev upp texten och googlade den, och letade på den för att dela den med er alla! Snällt va?!?!?! JA!

Jag blir så fantastiskt peppad när jag gör hör den här låten.

Imorgon ska jag in till gävle och köpa den sista julklappen. Visserligen är det kanske inte en sån stor grej egentligen, eftersom vi har julklapplek istället för julklappsutdelning, och vi bara ska köpa två klappar... Skall dock säga att jag har köpt två redan, men kom på en mycket bättre såhär i efterhand. Victory!

Annars, vad har jag för mig?

Ingenting egentligen... eh...
Jag har börjat på min traditionsenliga stickning (varje år stickar jag en halsduk, mest bara för att dra sönder det nästa år, och sticka en ny), denna gång i oranget och svart! Min favorit-kombo, härligt!

På onsdag ska jag baka med Miss RamlarIHundraÅr, vilket förhoppningsvis slutar i en hel det magiska under(bak-)verk!

Nu ska jag nog sticka, och sticka! HAHAHAHAHA!

Haven't met you yet - Muchael Buble




Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0