4:46

Min far kommer hem imorgon.
Det är najs.

Jag har insett att jag aldrig är inne på msn längre.
Det är alltså säkrare att skicka ett sms tll mig om ni vill att jag ska veta något.

Iofs så har jag en massa nya ställen att lämna ifrån mig mobilen på, nu när jag har flyttat hem, och hör inte alltid att jag får sms.... Min förut så inarbetade vana att alltid ha mobilen på mig har blivit lite ringrostig, och eftersom jag numera näst intill alltid har hängbrallz så känner jag inte heller om jag har mobilen på mig eller ej.

Det säkraste är nog att ringa.
But then again, om jag har lagt ifrån mig mobilen på ett extremt smart ställe, typ inne på mitt rum en våning upp, är det inte säkert att jag hör ändå... men då vet du iallafall om jag har mobilen på mig eller inte.

Då kan du testa msn, in case of.

Och... vad ville jag säga med det här?
Jag återkommer.

Nu, några favoritlåtar.
Jacob Hellman - Vara vänner




Jacob Hellman - Tårarna




Tack för ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0