Lite chokladd på toppen av ett marängberg... eller var det choklad och maränger som var toppen?

Jag vet inte vad jag ska lyssna till.

Någonting som kan få mitt huvud klart.
Får mina ögon att se klart.

Jag försöker med musiken jag fick av El Tomaso för ett tag sedan, Harcules and Love Affair, men jag blir inte upprymd av det. Det är inte meningen heller.

Jag måste ställa mig på ett sätt så jag ser klart.
Ett klart perspektiv.

Om jag låter ljudvågorna knuffa mig i rätt riktning, kanske jag blir en bättre människa då.
Allt blir bättre ju mer energi man lägger ner på det.
Om det inte är när man ritar, för då kan allt skita sig om man drar ett streck för mycket.
Såna scenarion är de hemskaste, när man drar ett streck för mycket, och man bah: God damnit, varför gjorde jag så för?

Jag tror det funkar, jag tror att musiken får mig att se klart.

Skratta åt ironin, låten heter Blind.

Blind makes my eyes see clear.

Tack för ordet.



Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: Jao, jag vet. Jag tror jag vet varför vi mår illa. Vi är inte vana med att äta så mycket råfisk. =/

2009-08-27 @ 19:19:08
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0