goddamnit

Nu är det en sån där dag igen.

En sån där dag som sekunden man vaknar ger en en örfil.
Sekunden man vaknar inser man att det var ett dumt beslut. Att vakna.

Jag kunde inte sova inatt, vaknade tre-fyra gånger.
Kliver upp (livet suger)
Frukost själv (livet suger)
Repet är inte klockan ett (= skälet till att man åkte ner en dag tidigare från Vallen = livet suger)

Idag har jag en sån där morgon då allting suger.
På ett dåligt sätt.

Inte suger så som när man suger på en klubba eller i ett sugrör (dricker läsk), utan suger sådär som damsugaren gör när det har fastnat någonting i slangen, eller suger sådär som myggorna gör över hela kroppen på en.

En sån suger-dag är det.

Om inte nån kommer och ger mig en kram snart så tror jag att jag kommer att ge någon en snyting.


Är det inte underbart att första inlägget sen flytten till Vallen inte är om hur trevligt och underbrt det är utan om hur jäkla pissed-off jag är idag? Så mycket suger min morgon.

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0