bluhblubh

Jag vill se För Evigt.

Jag vijj jag vijj jag vijj jag vijj.

Finns det någon i denna värld som vill hyra och se den med mig???
Jag MÅSTE sluta slösa på mina moneymoneymoney, för under sommaren så har jag gjort av med 4000 kronor. Varav tvåtusen var mina sparpengar. Men det blev bara så!

Jadå, jag har pengar, det är ingen fara!

I och för sig så har inte allting varit alldeles wasted money, men jag har lyckats klara mig på mina studiepengar.

GAH! Jag kännermig som ett rikemansbarn, som har slängt pengar överallt.
Inte så att jag ångrar det, men så att jag känner lite ångest över det.

Nu har jag iallafall ringt far och bett honom hyra För Evigt åt mig.
Det kommer bli min late-night-kan-inte-sova-film ikväll, känns det som! Känns det JÄTTEMYCKET som!

Mmmmmm <3

Sen funderar jag på att skaffa LOVEFiLM för 150;- / månaden. jag skulle nästan tjäna på det... nästan!
En nyhet för 50 spänn... en gammal för 15... 3 nya alt. 10 gamla.... och det är tretio dagar på en en månad... undrar om jag skulle se så mycket film... jag vet inte, men jag får väl reda på det då antar jag.

God natt! ev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0