åhhhhhhhhhhh damnit.

Jag vaknade på fel sida idag.

Jag blev väckt en halv timme tidigare än jag planerade, pga av ett telefånsamtal.... och sen somnade jag om och sov i tre timmar till..! Vilket sög.
Klockan halv tre vaknade jag, och känner mig allmänt pissig.
Jag känner mig allmänt grinig...

Men jag kan iallafall öppet erkänna det.

Igår såg jag slutet av För Evigt, som var en sjukt trevlig film baserat på Askungen. Tursamt nog så såg jag den direkt efter Ghoust hunters, och kunde därmed somna relativt snabbt på kvällen.
Jag blir nervös av paranormal aktivitet.

ÄH, jag kan inte ens blogga ordentligt...

Livet suger, jag går nog och dränker mig snart... i filterlösa ciggaretter, billigt vin och Baileys... och oskyddat intimt umgänge och droger... i en hälsosam blandning!


Nä, jag har bara vaknat på fel sida idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0