terry goodkind BABY!

Jag har nu fåtte reda på att Terry Goodkind har skrivit en till bok, utanför Sword of truth-novellerna, och jag är mega lycklig! Jag ska be pappa köpa den, alternativt så ska jag spara ihop till den själv.

Terry Goodkind är den bästa författaren jag någonsin har haft nöjet att läsa av!

Jag läste hans första bok när jag var i 12-14-årsåldern, och den förändrade hela min världsbild. Verkligen, han fokuserar mer på det man läser, inte det som händer.

Eller ja, jag läste nog första boken på svenska i 12-årsåldern, men första på engelska läst jag nog på i 14-årsåldern, och det var den som lärde mig så mycket.
Jag vet inte ens hur jag ska förklara det.

Det är så sjukt underbara böcker.

Nu ska jag leta reda på Debt of Bones, och sedan fortsätta med mitt Nutida Konst-arbete (vilket är segt och suger).

(Första boken i Sword of Truth-novellerna, Wizard's First Rule.)
book cover of   Wizard's First Rule    (Sword of Truth, book 1)  by  Terry Goodkind


On and out, Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0