livelivelivelive

Begravningen var sorglig.

Ted var chill (utom "Hasses" högtalare som dödade våra öron och tog ut all symfoni). "Tjejen-i-söndags-öppet" som jag inte fick något namn på var lätt den karistmatiskaste sångaren (jag älskade när hon lyfte på slutet av dirigentens rock!!) , och Johan var sångare som lät mest som Ted själv (lite läskligt faktiskt). Snyggaste låten var lätt Come give Me love med Sara Lövfgren (?). Hasses egna sologrej på guran kändes jätteego, trots att det var snyggt så kännes det mer som en hyllning till honom än till Ted G.

Karma var okej men jag var ganska trött efter min resa hem till viken igen, och blev inte överdrivet olycklig över en relativ tidig hemgång. Lite tråkigt att det tog sån tid innan alla började dansa bara = sad face.
(Jag älskar när Martz och Zimón kastade sig över Bockes mage, Imbas ansiktsuttryck var obetalbart!)

Jag och Martz lyckades vakna runt 1, och kom tillochmed ut ur lägenheten klockan kvart över fem! En kvart för sent visade det sig, för Lidl hade stängt (där vi planderade att panta flaskor och köpa kakor!)... Failure... Då fick jag, Martz och Mr.F pallra oss ÄNDA till Maxi och köpa kakor... suck...
Onödigt slöseri med kalorier!

Jag ska på krogen, datum obestämt, och har förfest redan nu (jag har kvar den där äckliga rom-blandningen från Bockes fest och tänkte befria mig från den... klockan 3 på eftermiddagen... jag känner mig som en alkis! Sen att den är jätteäckligt gör inte saken bättre. Och då menar jag JÄTTEÄCKLIG!) men ser fram emot att få dricka 5 flaskor vatten!

Vädret är halvklart, med spridda sprickor i molnen. Soligt, och halvvarmt.

Jag vill bada också, men mina badbyxor har gått sönder, och jag måste köpa ett svart sidenband för att fixa dom... det suger, men är sant!

Detta här räcker för denna gång min vänner och ovänner.

Farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0