JAG BER OM URSÄKT

Jag ber om ursäkt för att jag skickar ännu en musikvideo på er, men den här är så be*******ep att jag inte kunde låta bli.

Känns som en old-timer som försöker igen och låter nån annan skriva typiska och stereotypa poplåtar om själförtroende och I'm so fucking best!

Avril Lavigne - The Best Damn Thing



Det går att lyssna på, men om man tänker på vilken målgrupp den inriktar sig på så känns det fjortisar i sina yngre tonår. Gärna mobbandes någon liten stackare för att hen/hon inte är lika bra som en själv, för asså, duh! Han/Hon lyssnar ju inte på Avril!

Inget illa menat personligen åt någon, utan man frågar sig bara om det var det som var meningen med musiken, eller om de faktiskt trodde att de gav någonting unikt till marknaden.

Slutgiltigt, Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0