hejsan

Det är jag igen, mina kära vänner, för att berika er med mina givande visdoms ord och råd i livet, eller som det också kan kallas: "Vardagligt strunt".

Vad har jag då spenderat tiden med sedan sist?

1. Jag har, efter mycket om och men och ensamt kringvirrande, köpt kläder till min mormors begravning.

2. Jag har även gått på Supermusical of Doom, med kulturskolans Tha family-gang.

3. Jag har också repat i 4-5 timmar med Anna, och vi kom igenom en hel del givande material (iallafall så pass givande det kan bli när klockan börjar närma sig midnattt). För att nämna några har vi Bossa (super-) nova, Boxersong och en halv ny låt som jag inte vet vad den heter.

4. Blödit näsblod och skrapat översidan av handen (hur jag lyckades med den senare bragden kan jag knappt själv svara på...) när jag hängde med Mr E-N, och spelade basket. Kan vara värt att nämnas att jag börja blöda ur näsan redan innan vi började spela... (mental reaction= HUH!?!?!?!? Det är andra gången i mitt liv jag blöder näsblod!!).

5. Jag ska skriva en samhällsuppgift.


Mina vänner, hur liten denna lista skulle kunna verka så anser jag mig ändå ha spenderat helgen med relativt mycket röj.
Jag köpte ett fritidskort en månad innan mitt gamla tog slut, vilket var ganska sämst men samtidigt så kan jag tvinga det på min karl. Detta för att pengar är för min egen del en bristvara, och behandlar andra som om de har samma problem som jag (jag säger alltså inte att min fest-man är fattig, utan att jag bara är allmänt snäll (ja, jag hör era chockade andetag)).

Jag måste spela lite saxofon innan imorgon, så jag ska vara i skolan till klockan har jag tänkt. Hur det sedan går vet vi alla... Inte alls, ungefär! Men jag siktar på att vara i skolan kl 8, och kunna spela upp min saxofon lite...
Ärligt så har jag slutat bry mig om den, men jag vill fortfarande ha ett relatvit bra betyg (som den prestigebesatta människa jag är).

Hellogoodbye - Here (In Your Arms)


På torsdagkväll så ska jag dra vidare norrut, och dagen efter ska jag gå på min mormors begravning.

På lördagkväll är det Ted Gärdestad och Kharma-party.

"Dom som tjänar på krig förtjänar inte att tjäna någonting."

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: buhu, ja. Varför är du så långt bort för?! :(



svar på vatten grejen: Ja jag håller med. Men jag orkar inte fixa det nu men ja, jag tänkte inte så mycket på att se det från isdan eller inte då. Jag visste bara att något var fel men kunde inte sätta fingret på det! Men tack iaf för du sa de till mig! <33

2009-04-19 @ 20:00:03
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0