Filmkväll utan... film.

Alla är på studentkryssning.

Själv sitter man här, med godis, läsk och familjen... men inte en enda bra film. Jag har sett alla filmer i min filmhylla utom dom som jag inte vill se (typ hela bond-serien... sämsta filmer)
Jag funderar på att spendera hela kvällen med att läsa bleach, för det är så jäkla bra.

Jag har spelat in mina senaste kreationer i musikväg idag. Fem spår minnesinspelningar, så att jag kommer komma ihåg dem nästa gång jag spelar.

Fältarn har sagt till mig att spela någonting eget på nästa pianokonsert, men jag vet inte vad jag ska spela... Jag har ganska mycket bra, men det mesta är bara korta snuttar... Min inspiration sinar något, och jag har glömt mina pianopapper hemma hos min ömma moder.


Övrigt så ligger min mammas mamma på sjukhuset numera, och min mamma sitter troligen bredvid henne och vakar.
Det är sämst i världen just nu.


...farväl.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Är du inte med på studentkryssningen?! :O

Varför?



Ja världen är rätt sämst just nu! >.<

:*

2009-04-05 @ 18:21:09
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0