[x] Spelat Magic

Idag fick jag spontanryck.
Jag följde med JockeBocke thalva vägen till kultis.
Sen fick jag ett till ryck och fortsatte vägen fram till den s.k. Snobbskolan.
(Inget illa ment, ren säkerhets årgärd. Inga verkliga namn. Bara nicknames, även på geografiska platser... Kul att det var det första nicknamet jag kom på... :)

Sedan, när jag inte hittade på något särskilt roligt i skolan längre, sprang jag hemåt och vilade ögonen på soffan tills min gode far hade lagat middag. Efter att ha avnjutit hans välsmakande måltid satte jag mig ner framför datorn till min efterlängtade träning började.


Och som min lilla slutkläm på detta (mycket efterlängtade kan jag tänka mig) inlägg vill jag bara fömedla:
Jag har blivit Geek!
Jag har spelat magic hela TVÅ gånger!
OCH jag tyckte det var kul!
YES! Kan jag kryssa för det på listan med saker jag måste ha gjort innan jag dör.

Och jag har hela livet framför mig!


Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0