TjabbaTjenaHallå

"- Det är så dyrt att gå bort, två ynka blommor kostar *beep* antal kronor..
- Ja, verkligen.... Vem är det som har gått bort?
- ......... gå bort på besök Lena!"

Jag var korkad på Claes Olssons idag...


OCH IMORGON SKA JAG PÅ JASON MRAZ!
Tror ni att jag är taggad?
You have no idea!

Kungen drar till USA inatt.

Hur bra vänner är vi då, kanske ni alla undrar.
Hur många nätter har Kungen och jag inte gått och lagt oss kl 2 på natten för att underhålla oss med allmäna livsåskådningar, och sedan somna två timmar senare?
Hur många gånger har vi tänk samma sak, avslutat varandras meningar, och tillochmed sagt samma sak samtidigt?
Hu många gånger har vi bråkat om vems tur det är att få stå för de enorma mängder godis vi införskaffar varje gång vi ses?

PLUS att vi har sett tre pokemonfilmer tillsammans! Sånt kopplar ihop människor iochmed att deras coolhet ökar kollektivt, och så har vi förstås tobleronen att skylla på!

Vi är superbra vänner, helt enkelt.

Ha det soft Kungen, du får berätta hur du har det, så berättar jag hur jag har det!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0