PoRR

Jag kom ifrån skolan kl 6 idag. Jag hjälpte min syster med sina kroppsmålnings-foton.
Sen insåg jag alldeles precis i tid med att träningen började att jag fortfarande var hemma. Vilken s*g.
Jag fick dock i och med detta i alla fall lite mat i mig, då jag annars hade sprungit ut på en träning jag troligen inte hade fixat av fysiologiska (?) skäl.

Arrade lite på en av mina fyrstämmiga projektarbets-låtar, Elden. Sjuk svårt faktiskt, eftersom den inte har någon bestämd tonart. Eller ja, den skulle kunna vara en harmonisk moll, men jag har inte orkat kolla upp den än. Den hoppar mellan dur och moll en gång så det är nästan lika bra att bara köra tillfälliga förtecken, även om det kommer bli sjukt svårt att läsa.

Och imorgon, kl 10.50, så börjar jag min efterlängtade Matte C-kurs som jag hoppas på kunna avsluta innan jul (så att jag kan spendera vårterminen med Svenska C och Retorik). Wish me luck!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0