Mr.A-Z

Insåg nu för ungefär tio minuter sedan att det inte finns någon frukost hemma, och att det tar för lång tid att gå till bankomaten och tillbaka för mig att hinna ta ut pengar innan min buss går. Detta innebär att jag (i bästa fall) får ta ut pengar i Gävle och sedan köpa frukost på nåon mack på vägen, eller så får jag paya fika i stockholm som en liten brunch. Dock kan detta of course röra till sig och det hela kan sluta med ingen mat på 24 timmar och jag kommer dö (sämsta tänkbara senario).

Nu ska jag försöka fixa iordning det sista och sedan drar jag, som ovan förtäljer, mot Stckholm och Jason Mraz.

Ha det bra
Farväl!


Ps. Fy tusan för sena flygplan. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0