bluuuuuh

Jag gillar inte mina samhällslektioner.

(... och så skrev jag ett jättemaffigt inlägg om det ultimata samhället som internet inte höll med om... suck...)

Jag insåg att det var klubbmöte på klubben idag, kl 7, när jag kom dit och det var en massa folk jag kände där när jag kom för att kolla läget en stund (hoppades i hemlighet på att jag skulle få kolla på lite IRL fighting). Ojsan, sa jag, det hade jag glömt!
Och så kunde jag inte vara med i vilket fall för jag var tvungen att dra hem och äta...
Jag har blivit tvungen att äta på bestämda tider igen, och det var redan sent Mamma skulle döda mig verbalt om jag hade hoppat middagen (vilket hade blivit resultatet av att komma hem senare än klockan åtta).

Jag tror dock inte att jag saknades nämnvärt, då jag faktiskt inte har koll alls på vad som händer.
Som den virrboll jag är.

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0