alarmclock orange

Idag har tre människor frågat mig om jag har sett Clockwork Orange.
Det är nästan värt att se den bara för det... Den ska tydligen vara helstörd.
Det är, om jag ska vara ärligt, det största skälet till att jag inte har sett den än.
Har dock varit sugen på den ett tag... Kanske är detta vad som få droppen att rinna över, och får mig att dra fram plånkan och hyra den?
... Vi får se.

Nu ska jag försöka städa upp röran från fredagens get-together ordentligt, och fortsätta städa i köket... där jag stökade till det när jag städade upp det... hur gick det till?

Och jag har ont i handlederna. Fortfarande. Om ni undrade.
Även utanför träning. Så no no no, ingen anspänning på dom innan jag har kollat upp vad det är fel på dom. Hur tusan kan man få ont i dom av att cykla? Öppnar dörrar är givet, men att cykla? Jag förstår inte...
Detta (= ingen träning) kan, mina vänner, ge mig en oerhört överaktivitet. HaxMedSax - varning = on! Dock, om jag hittar någon att promenera med så fixar det nog sig.

JASON MRAZ PÅ LÖRDAG!

taggad = ja.


Kommentarer
Postat av: Martin

Se absolut inte den, du kommer inte att att uppskatta den det minsta, de första 30 minuterna kommer bara att få dig att må dåligt.

2008-09-23 @ 07:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0