plugg? Plugg....

Gahaaaahhhahahahahhahaa......nä, nu flyttar jag!
Jag vill seriöst inte plugga!
Jag förstår inte ens varför.

Varför känner jag en sådan avsky inför dessa skolböcker?
Det är liksom inte som att jag har något annat att göra.
Sitta här?
Vad gör jag här?
Skriver om hur sjuuukt mycket jag inte vill göra något annat.

Och det är ju värt?
Inte då.

Jag har tappat orken, och jag vet inte vart den tog vägen!
"Hallå? Hallååå? Vart är du?"

... så jag har två svenskaarbeten som ska vara klara, och Na-provet i densamme ämne. Ma C. Samhällskunskap och Religion. i och för sig så låter kanske inte det så himla mycket, men det känns så sjukt mycket. Och det hänger bara ovanför axlarna på en, och väntar på att få kasta IG:n i ansiktet på en......
Jag gillar inte IG:n..... och jag gillar inte att plugga..... frågan är om jag gillar att plugga mindre än jag gillar att få IG, eller om jag ska strunta i hela grejen?

... nämen, jag ska gå och plugga.
Jag ska bara.... dricka ett glas arsenik först....

farväl!

Kommentarer
Postat av: Karin

Arsenik är rätt gott! Fick goda arsenikmuffins av Magnus en gång, vill jag gärna ha igen =)

2008-11-09 @ 21:28:30
URL: http://kakansliv.blogg.se/
Postat av: Lemon

Det låter smarrigt, kanske ska käka det istället för att dricka det? Momsisch!

2008-11-12 @ 19:47:40
URL: http://lenon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0