Jag är stor och stark (fortfarande)

YES
Jag har testat mina handleder idag på karaten, för att se hur mycket dom tål
och jag tror aldrig att jag har fixat så intensiva slag (höger & vänster)!

Dom fixar fortfarande inte att man rycker och sliter i dom, men ta mig tusan om jag inte skulle skulle kunna slå Bamse till andra sidan väggen (NOT!... men nästan?..). Jag har helt enkelt än en gång konstaterat att jag är så sjuuukt bra på att slåss, om man tar in min vikt, länd och kroppsbyggnad i åtanke. Skulle man sätta mig emot mig själv i en match så skulle jag båda knockas i slutet! Så bra är jag.

Efter denna lilla egotripp så ska jag ta bussen hem till min mor.

farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0