good morning, good morning

When the band began to play the sun was shining bright
Now the milkman's on his way, it's too late to say good night

Good morning - Miss Li

Jag kände att det passade till mitt nattliga samtal igår
mellan tolv och tjugo i 3.


ÖVRIGT
Jag har ont i ryggen, och jag vet inte varför.
Jag fick det i förrgår på samhällskunskapen, och det har inte slutat än
och jag förstår inte vad jag har gjort för något!
Hur kan man bara plötsligt få ont i ryggen, bara sådär?

Mamma hämtar mig om en timme, och då ska jag till henne och sova
i mitt alldeles nya, vackra, himelskt fina rum,
och sy lite på klänningen jag ska ha på årets happening.

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Men hur går det med bandet då? Och när droppar Backstagepassen ner i brevlådan?

2008-11-14 @ 20:55:00
Postat av: Lena

Det går hur sjukt bra som helst! Vi repar för fulla muggar och har 6-7 låtar :D Backstage blir sen när vi får ett gig XD XD men då du! Då blir det party XD

2008-12-10 @ 21:22:08
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0