epic failure...

Jag misslyckaes med att få baksmälla.

Det var mitt mål i fredags (att vakna dagen efter med huvudvärk), men vissa är helt enkel inte bra på att konsumera alkohol till den graden...

Det enda som hände var att jag tappa lite balans och kordination(?)
och på hela kvällen slutade det bara med ett enda olyckligt möte (med ett nyckelskåp).

Jag är helt enkelt inte värlsmästare i alkoholkonsumtion.
Vilket i och för sig kan vara en positiv egenskap
i vissa sammanhang.


Tack för twister, choklad (som var hur god som helst!), (världens bästa?) kalender, örhängen, tre kluckar smirnoff (nöjd nu V? x), pepparkaksformar i megastorlek, sjal och vandrande pinnar!

I will enjoy 'em all!

Farväl!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du tackade inte för det du fick av mig:( Och det är väl ändå inte dåligt att inte kunna få baksmälla? xD

2008-11-29 @ 15:48:03
Postat av: nogger

Alla önskar ju sig en Bakis i 18 års present ^^,

2008-11-30 @ 16:21:09
Postat av: Lena

Viktor : Tacktack viktor! och JO! Det är sämst att inte få baksmälla! JAG är sämst på att Få baksmälla!



Nogger: Ja! Precis! Du förstår mig kompis! :D

2008-12-10 @ 21:17:43
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0