dummerjöns

"Nobody move!
I've lost my brains.!"


(Captain) Jack Sparrow, Pirates of the Carabien, At World's end.

Ja, jag har screwed up igen.
Eller, jag tror inte att jag har det
men i det här fallet har jag ganska lite att säga till om.
Jag kommer inte ihåg att jag har gjort något.

Men det säger dom
så jag får väl lita på folks goda anda.
och har jag gjort fel så får jag fixa till det helt enkelt.

Det är stört, otroligt, megaman-jobbigt
men jag är ingen lögnare,
vad än jag har sagt.


Farväl!

Kommentarer
Postat av: Karin1

Det här fattade jag ingenting av.

2008-11-08 @ 11:37:51
Postat av: Lena

Jag har fuckat min planering än en gång bara, och det är så jäääävla drygt. om du ursäktar språket.

2008-11-09 @ 16:07:14
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0