ARGH

Nä, min dag har inte varit en utav de bättre. Nej.

Jag sitter nu (förutom Nu) med min mattebok och försöker komma ihåg hur andragrads-funktioner fungerade. Dessa delikata mattetal som kan berätta för mig hur många munkar jag äter om 5 år om jag börjar med att äta en munk, och sedan öka antalet med det dubbla plus en varje månad.
Yes!
Matte for life.

(Jag erkänner, jag är ett mattegeek. Så stort mattegeek att jag, när jag rensade mobilen för ett tag sedan och insåg ett jag hade "en massa" sms från en och samma människa, gjorde en mattematisk uträkning på hur stor procent av min inkorg som skulle bestå av sms från denne om jag skulle få två sms till varav la lala la bla bla, och a) Tyckte att människan skulle räkna ut hur många sms det var och b) Rita upp hur stort mattegeek jag var i skal1:100....
Jag tyckte det var skitskoj!
Dock var responsen något sval från medmänniskans sida....
En liten parantes om ett av de ämnen jag faktiskt Vet att jag är bra på. Slutparantes.)


Jag vill att denna dag ska ta slut.
Började med att jag kom till skolan tdigt för att träffa min projekthandledare, men hon kunde inte komma och jag fick spendera en halvtimme på skolan innan första lektionen... Inget illa mot min handledare, hon är bäst, men jag fick ända vänta och det var dryyygt.
Dagen fortsätter i ungefär samma mönster, inget direkt illa, men sjukt irriterande.
"Dåligt" betyg på samhällsuppsattsen, strul och ploj och bara.... jag vet inte, jag vaknade på fel sida imorse helt enkelt.
Min pappa har fått stå ut med mina klagolåtar hela kvällen, och jga tänkte bespara honom lite och skriva av mig här istället.

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0