@(<-/->)ck

Jag har hela köket fullt med disk.
Att diska är något av det värsta jag vet...

Tur att man får sällskap iallafall
för annars så skulle det stå där till min far kommer hem
och min mor bli less på mig för att jag inte tar hand om det själv.

så tack Martz
för om inte du hade existerat i min tillvaro
skulle den diskan stå där för evigt.

Och tack alla som gjorde disken
för även om jag hatar att diska
så har jag inget emot om folk kommer hit och smutsar ner den!

Det blir till nyår igen då.


Farväl!

Kommentarer
Postat av: Karin

Blir det nyår också? :)

2008-11-30 @ 21:45:06
URL: http://kakansliv.blogg.se/
Postat av: Viktor

Det var kul att ge dig disk också^^Ser fram mot att få göra det igen :P

2008-11-30 @ 23:37:19
Postat av: Martz

Så lite så honey, bara roligt att få hjälpa till :D

2008-12-01 @ 12:18:17
Postat av: Lena

Karin : Såklart det blir nyår! Kanske inte hemma hos mig, men såklart ändå!



Viktor: Ha Ha! Du kan ju får hjälpa till att diska nästa gång ;)



Martz : I own you one! Nästa gång det blir party hemma hos dig så kan jag komma över och städa! :)

2008-12-10 @ 21:16:26
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0