Tell me this another time.

Jag känner mig som att jag har sirap i huvudet. Jag kan inte tänka, jag är as-seg på att reagera. Mina tankar är som vågorna på ett stilla hav = obefintliga. Jag har varit tvungen att hålla igång hela dagen för att orka göra någonting. Jag repade med bandet (sjukdomen till trots, eftersom vi inte har repat på en vecka nu) och kunde inte stå stilla, utan flög omkring med min bas som en yr fågel.
Insåg senare att jag hade en halv grad feber (den kanske är liten och obefintlig, men den finns där!) och nu sitter jag här och vet verkligen inte om jag fixar skriva på alla mon-pass jag måste fixa till imorgon kväll.

Och kommer jag till skolan imorgon (= är jag frisk imorgon) så har jag två prov jag måste göra. Samhällskunskap och Matte C. Jag tror inte att det kommer gå särskilt bra, med mitt siraps-huvud...

Farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0