sjuklingen har talat. (Talat blir talaT om man skriver det baklänges)

Jag ska gå och lägga mig om tio minuter. Då har min syster tittat klart på Desperat housewifes och jag kan spendera resten av min natt i min tillfälliga tillflyktsort tvrummet.

Jag målar golvet i mitt rum numera, och har heller ingen ordentlig säng i mitt rum. Det står nu en uppochner vänd fotölj och soffa och ett skrivbord i mitt rum. Jag hade en loftsäng förut, men det blev så drygt att klättra upp i den varje kväll så jag monterade ner den och ska försöka övertala pappa att köpa en säng åt mig om jag inte köper en själv.

Så mina vänner
något besök i mitt rum kommer inte bli aktuellt på ett tag.
Om ni vill leka med mig så blir det på nedervåningen och övernattningar sker i tvrummet.
Vilket i och för sig är rätt soft för man kan se på film hur länge som helst och man kan föra lite mer oväsen än man kan göra på övervåningen (där resten av familjen sover).

Jag måste dock medge att soffan är bekväm ungefär
på en skala 1-10
en 4a.

Jag får asont i ryggen av den.
Massage någon?
Jag vet att du vill.

Dagens låt: Sleep - My chemical romance

http://www.youtube.com/watch?v=JWR0yQpaL_I


Farväl!


Kommentarer
Postat av: Karin

Har jag sovit på ditt rum mer än en gång? Massage kan du få om vi ses =)

2008-12-09 @ 23:58:41
URL: http://kakansliv.blogg.se/
Postat av: Lena

I mitt rum? .... hmmm... men det kanske du har! Mjo! Fler än en gång iallafall :O

Vad länge vi har kännt varandra O.O !

2008-12-10 @ 21:11:34
URL: http://beautifuckingworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0