Rubriklöst

Har ni någonsin funderat på hur värt det skulle vara att ha en musik-dagbok?
Att slänga in ett musikklipp, och låta den beskriva ens dag.

Jag är inte en som konstant följer upp webadresser som folk lägger upp
men jag klickar oftast på om det är ett klipp som ligger "redo" så att säja.

Så det vore någon schysst.

Nu blir det bara en länk, för min del
för jag har ingen aning om hur man lägger upp ett klipp...

En kunskap som jag ännu har att tillta mig.

http://www.youtube.com/watch?v=eLdd0Vv718w

Maria Mena - If you'll stay in my past (1-3)

Denna text som jag egentligen inte förstår
men som jag på något vis känner mig tilltalad av.

Enjoy folks!

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0